PESSEBRE A GARRIGÀS I ENCESA DELS LLUMS DE NADAL

Aquest cap de setmana s’encenen els llums de Nadal i les figures del pessebre, cedides per l’Institut de Cultura de Barcelona

 

Enguany Garrigàs llueix un pessebre lluminós amb diferents escenes distribuïdes als cinc pobles del municipi: a la façana de l’Ajuntament, a la plaça de Sant Sebastià d’Arenys d’Empordà, al balcó de can Pagès d’Ermedàs, a l’Espai Lleixà de Tonyà i al costat de l’església de Santa Maria de Vilajoan.
 
Es tracta d’unes figures lluminoses de grans dimensions que l’Institut de Cultura de Barcelona va inaugurar l’any 2017 (vegeu entrevista betevé) i que ha cedit a l’Ajuntament per un període de cinc anys.
 
Les figures s’encendran cada vespre amb l’enllumenat públic i fins a la mitjanit.
 
Des de l’Ajuntament volem agrair a l’Institut de Cultura de Barcelona la cessió de les figures i també, molt especialment, a les persones col.laboradores i voluntàries que han fet possible el pessebre: Ismael Cabrera pel transport, Toni Rodríguez i Ton Vidal per la posada a punt de les figures, Quim Figa, Daniel Lleixà i Carme Masdeu per la cessió dels espais i a Carles Vaello per l’emmagatzematge del material.
 
Us convidem a visitar les escenes de cada poble. Veniu a veure el pessebre de Garrigàs, tot passejant pel nostre municipi. S’acosta Nadal!
 

 

2017, plaça Sant Jaume de Barcelona