DECLARACIÓ INSTITUCIONAL DEL 25N

Avui 25 de novembre se celebra el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones, una jornada per visibilitzar aquesta xacra social i reforçar el compromís institucional amb la seva erradicació.

La campanya d’enguany se centra en la violència digital envers les dones, una realitat cada cop més present que requereix una resposta ferma i coordinada.

Les violències masclistes són un delicte i tenim la responsabilitat d’aturar-les.



900 900 120  Línia d’atenció gratuïta i confidencial a les dones en situació de violència masclista que funciona les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any. Si vius una situació de violència masclista o n’has estat testimoni , actua, parla, truca.

972 677 050 El Servei d’informació i atenció a les dones (SIAD), de titularitat comarcal, informa sobre qualsevol matèria, com ara salut, treball, habitatge, serveis i recursos per a les dones, i, si s’escau deriven cap a les entitats i organismes que en són responsables.

112  Telèfon d’emergències, si sospites que alguna dona o criatura està patint violència al teu voltant.