L’ALCALDESSA DE GARRIGÀS S’INCORPORA COM A CONSELLERA COMARCAL

L’alcaldessa de Garrigàs, Pilar Bosch Bech,  s’incorpora com a consellera comarcal. El nomenament es va formalitzar en el ple del Consell Comarcal del 23 de setembre de 2025. En paraules de l’alcaldessa:

“Assumeixo el càrrec de consellera comarcal amb il·lusió i compromís per defensar la veu i la dignitat dels pobles petits, treballant perquè cap municipi se senti sol ni oblidat i per uns serveis públics de qualitat per a tothom; vinc també a aprendre, a escoltar i a sumar.”  

Paraules de l’alcaldessa a la presa de possessió com a consellera comarcal de l’Alt Empordà

Bon dia a tothom,
Després de prometre el càrrec, prenc possessió com a consellera comarcal amb molta il·lusió i també amb respecte pel que representa aquest càrrec. Ho faig com a alcaldessa de Garrigàs, un micropoble que estimo profundament i que des del 2017 m’ha ensenyat que la política local és, sobretot, escoltar, estar a prop de la gent i treballar amb constància.
Els pobles petits com el nostre sovint queden al marge de les grans decisions, però tenen molt a dir. Som comunitats vives, amb gent que s’implica, que cuida el territori, que manté tradicions i que vol mirar cap al futur amb dignitat. I és des d’aquesta mirada que vull aportar la meva veu al Consell Comarcal.
Entro a mitja legislatura i sé que aquest ple porteu tot aquest temps treballant amb visió de comarca, i jo vinc també a aprendre, a escoltar, a sumar i donar suport al meu grup, Compromís Municipal.
Agraeixo sincerament la confiança que se m’ha donat. Em comprometo a treballar amb ganes, amb transparència i amb esperit de col·laboració. I sobretot, a fer sentir la veu dels pobles petits en els espais on es decideix el futur de la comarca.
Moltes gràcies.
Pilar Bosch Bech
Figueres, 23/09/2025