El passat diumenge 27 de juliol, Garrigàs va acollir la cloenda del Festival d’Arts Escèniques de l’Empordà (FASTT) amb una jornada dedicada a la màgia que va captivar grans i petits.
La tarda va començar amb un taller de màgia a la Sala 1 d’Octubre, impartit per l’artista @gneis.magia. Infants a partir de 5 anys, acompanyats de les seves famílies, van descobrir trucs, il·lusions i secrets de l’escenari en una activitat participativa i plena de sorpreses.
Tot seguit, la Colla Curcullera de Palau de Santa Eulàlia va animar els carrers de Garrigàs amb les gralles i percussions, conduint el públic fins a la Plaça de l’Ajuntament, on es van viure els moments més màgics de la jornada.
Amb totes les entrades exhaurides, els espectacles ‘Inòpia’ de @gneis.magia i ‘Gota’ de @txema.munoz van omplir l’Hort del Flequer d’aplaudiments i emoció. El primer, un muntatge visual i ple d’humor, va transportar els espectadors a un món on l’impossible esdevé realitat. El segon, una delicada combinació de màgia i clown, va convertir l’espera en poesia i els objectes quotidians en petits miracles.
Amb aquesta tarda tan especial, el Fastt va posar punt final a un mes de cultura que alimenta, deixant un record inesborrable en tots els assistents. La màgia, aquesta vegada, no ha estat només un truc, ha estat una experiència compartida.






